ZASADY UDZIELANIA TELEPORAD W POZ

ZASADY UDZIELANIA TELEPORAD W POZ w Łomżyńskim Centrum Medycznym Sp. z o.o.

  1. Teleporada udzielana jest w formie rozmowy telefonicznej, w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00.
  2. Wszystkie teleporady realizowane są po wcześniejszej rezerwacji (ustaleniu terminu).
  3. Rezerwacji terminu teleporady można dokonać w następujący sposób:
    a) telefonicznie pod numerem 862 166 555,
    b) mailowo: recepcja@medycnalomza.pl.
  4. Pracownik POZ oddzwania na numer telefonu zapisany w karcie pacjenta, w systemie informatycznym przychodni.
  5. W przypadku nieodebrania telefonu przez pacjenta, pracownik POZ podejmuje trzykrotna próbę dodzwonienia się, w odstępach nie krótszych niż 5 min. Przy braku odbioru teleporada zostaje anulowana.
  6. Jeżeli ze względu na stan zdrowia pacjenta świadczenie nie jest możliwe do zrealizowania w formie teleporady, pracownik medyczny podejmuje decyzję o wizycie osobistej w przychodni. Termin wizyty ustala pielęgniarka, lub położna POZ.
  7. E-receptę pacjent może otrzymać:
    a) przez stronę internetową www.medycynalomza.pl,
    b) podczas teleporady,
    c) podczas wizyty osobistej w poradni.
  8. E-skierowanie i e-zlecenia na wyroby medyczne, badania dodatkowe (laboratoryjne lub obrazowe) pacjent może otrzymać:
    a) podczas teleporady,
    b) podczas wizyty osobistej w poradni.
  9. Wykonanie zleconych badań diagnostycznych ustala pielęgniarka POZ, która kontaktuje się telefonicznie z pacjentem i zaprasza go na konkretny termin pobrania krwi, lub wykonania badania.
  10. Pacjent ma możliwość założenia Internetowego Konta Pacjenta (IKP):
    a) samodzielnie poprzez stronę: www.medycynalomza.pl,
    b) z pomocą pracownika rejestracji po uprzednim umówieniu się.